Firma w Social Media

Zobacz na czym polega nowoczesna reklama oraz o co w niej tak na prawdę chodzi. Zaprezentujemy zarówno podstawowe jak i zaawansowane zastosowania ze świata dobrego wizerunku.

Responsywne strony WWW – konieczność czy trend?

Responsywne strony WWW – konieczność czy trend?

Rozwój nowoczesnych technologii sprawił, że zmieniło się spojrzenie na strony WWW. Jeszcze kilka lat temu możliwość przeglądania witryn internetowych ograniczała się do laptopów i komputerów stacjonarnych. Obecnie trend ten odchodzi w zapomnienie. Z dnia na dzień zwiększa się ilość urządzeń mobilnych, tabletów i smartfonów, dlatego wprowadzenie responsive web design było koniecznością. Czym właściwie są responsywne strony internetowe? Responsywność oznacza dostosowanie się strony czy aplikacji do wyświetlacza na różnych urządzeniach. Przede wszystkim chodzi tu o możliwość swobodnego i przejrzystego ich przeglądania w każdych warunkach. Jeszcze do niedawna większość stron WWW była projektowana głównie na komputery stacjonarne oraz laptopy. Wersje mobilne owszem istniały, ale przeznaczone były jedynie na telefony komórkowe. Wiązało się to z stworzeniem odrębnej strony internetowej i większymi kosztami.  Obecnie większość użytkowników Internetu znacznie częściej korzysta z urządzeń mobilnych – w wolnych chwilach sięgamy po smartfon, żeby sprawdzić interesujące nas wiadomości czy oferty. RWD jest niezbędny, by potencjalni Klienci mogli zapoznać się także z ofertą Twojej firmy. Zalet responsywnych stron internetowych jest wiele, oto niektóre z nich: jedna wersja strony pozytywny wpływ na pozycjonowanie łatwość w przeglądaniu ogólnodostępność przejrzystość niskie koszty utrzymania Liczba użytkowników korzystających z Internetu na urządzeniach mobilnych z roku na rok rośnie, dlatego responsive web design podbija rynek.  Zakładając, że w przyszłości będzie on standardem, warto już teraz skorzystać z jego możliwości i zyskać przewagę nad... czytaj dalej
Street View Trusted – dlaczego warto zainwestować?

Street View Trusted – dlaczego warto zainwestować?

Street View Trusted to interaktywna prezentacja firmy, tworzona w oparciu o serię zdjęć panoramicznych wykonywanych przez certyfikowanego fotografa lub agencję Google. Usługa ta działa w Polsce od 2013 roku i funkcjonuje na tej samej zasadzie co Street View. Najważniejszym argumentem przemawiającym za skorzystaniem z tej usługi jest fakt, że wirtualny spacer daje Ci możliwość atrakcyjnego zaprezentowania lokalu: jego wnętrza i atmosfery. Potencjalni klienci będą mogli zapoznać się z Twoją firmą od środka, tak jakby byli na miejscu osobiście. To twoja karta przetargowa – atrakcyjny wygląd miejsca zwiększa szanse, że dany klient skorzysta z Twoich usług. Wykorzystanie tego narzędzia pozwala na przekazanie większej ilości informacji oraz wpływa na prestiż Twojej firmy. Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o? Każdy posiadacz firmy wie, jak ważna jest optymalizacja kosztów. Buisness View to proste, szybkie i niedrogie rozwiązanie, które zapewni Ci przewagę nad konkurencją, wpłynie na wyniki wyszukiwania oraz pozwoli dotrzeć do większej liczby osób. Wirtualna wycieczka jest dostępna na wszystkich urządzeniach mobilnych. Użytkownicy wyszukując lokalne firmy na smartfonie czy tablecie będą mogli zapoznać się z wnętrzem Twojego lokalu poprzez kliknięcie w miniaturę „zobacz wnętrze”. Taka funkcja pozwoli dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Ponadto – jest zintegrowana z innymi informacjami z Twojej wizytówki. Spacer możesz umieścić także w dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu – zarówno na stronie internetowej jak i profilu na Facebooku. Wystarczy wygenerować kod, wkleić go w odpowiednie pole i gotowe! Zaufaj profesjonalistom – od 2014 roku posiadamy certyfikat rekomendowanego fotografa Google w programie Street View Trusted. Regularnie jesteśmy w czołówce rankingów rekomendowanych fotografów Google w Polsce.  Przykładowe realizacje... czytaj dalej