Firma w Social Media

Reklama wielkoformatowa to doskonałe narzędzie służące nie tylko do przekazywania informacji dotyczących danej marki czy produktu, ale przede wszystkim do wywołania reakcji wśród konsumentów. Reklama zewnętrzna, jak sama nazwa wskazuje – eksponowana jest na zewnątrz budynków. Zlokalizować można ją głównie w przestrzeni miejskiej. To medium, które posiada wielki potencjał, nie tylko ze względu na jej bezpośredni przekaz. Dzięki szerokim zasięgu, atrakcyjności skuteczności oraz długoterminowym działaniu – outdoor może dotrzeć równolegle do różnych grup odbiorców.

Fotoklika specjalizuje się w usługach z zakresu reklamy outdoorowej. W ofercie posiadamy: kasetony reklamowe, litery i kształty przestrzenne, banery reklamowe, kasetony reklamowe czy reklamy świetlne. Tworzymy dostosowane do specyfikacji Twojej firmy reklamy zewnętrzne, które przyciągną uwagę odbiorców.

Dokładamy wszelkich starań, żeby świadczone przez nas usługi spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Realizujemy zlecenia na podstawie gotowych projektów oraz przygotowujemy nowe, ciekawe koncepcje.

Oklejanie samochodów 

Samochód firmowy to doskonałe narzędzie do promocji firmy. Oklejenie samochodu firmowego daje możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców i wzbudzenia zainteresowania poprzez ciekawy projekt. Mobilna reklama na samochodzie, przy zastosowaniu odpowiednich materiałów oraz dopasowaniu do karoserii wybranego modelu auta stanowi idealny nośnik reklamowy. Oferujemy kompleksowe usługi oklejania – począwszy od zaprojektowania wzoru dostosowanego do preferencji Klienta i specyfikacji jego działalności, poprzez produkcję i samo wyklejanie. Pomagamy dobrać odpowiednie rozwiązania, które zapewnią doskonałą jakościowo i długotrwałą ekspozycję reklamy. Naklejki na samochód mogą mieć dowolny rozmiar i kształt. Reklamę można umieścić na wybranych elementach pojazdu lub na całej jego powierzchni, przy użyciu różnych technik: wydruku solwentowego, cięcia ploterowego lub mieszanie.

Banery reklamowe

Banner reklamowy to najczęściej wykorzystywana forma reklamy – jest podstawą działań promocyjnych każdej firmy. To jedno z najbardziej ekonomicznych i praktycznych sposobów na reklamę zewnętrzną. Istnieje wiele rodzajów reklam tego typu, między innymi bannery wolnostojące, bannery montowane na elewacjach budynków czy bannery dwustronne. Ich skuteczność uzależniona jest od lokalizacji oraz atrakcyjności przekazu. Na ich umieszczenie wskazane jest wybieranie miejsc o dużym natężeniu ruchu. Najczęstszymi odbiorcami bannerów i billboardów reklamowych są osoby przebywające w centrach miast i trasach komunikacyjnych, dlatego ważna jest ich odpowiednie umiejscowienie i widoczność. W przypadku wydruku banerów ważną kwestią są czynniki takie jego docelowa wielkość, miejsce montażu a także przewidywany czas jego żywotności. Banery mogą być drukowane na papierze o różnej grubości, materiałach tekstylnych, siatce, płótnie, folii oraz materiałach metalowych. Najważniejsza jest odporność na czynniki zewnętrzne.

Reklama świetlna – litery i kształty 3D

Podświetlane litery przestrzenne 3D to coraz częściej wykorzystywana, skuteczna forma reklamy, która wzbudza zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Znaki przestrzenne to efektywne narzędzie reklamowe wpływające pozytywnie na wizerunek firmy. Skomplikowane formy i kształty zwiększają atrakcyjność i ciekawość wśród odbiorców. Bogata paleta barw oraz przejrzystość liter i kształtów pozwala na wyeksponowanie loga firmy lub innych elementów graficznych.

Charakterystyczną cechą liter przestrzennych jest najwyższa jakość materiałów wykorzystywanych do ich produkcji. Wykonanie kształtów lub liter przestrzennych jest możliwe dzięki zastosowaniu techniki składania lub klejenia. Precyzyjnie wykony projekt jest skutecznym nośnikiem reklamowym. Litery i kształty przestrzenne mogą być podświetlane w różnorodny sposób. W ofercie są reklamy przestrzenne świecące frontem, litery i kształty świecące przodem, litery i kształty świecące tyłem oraz litery i kształty ze świecącym obrysem. Ta forma reklamy najczęściej jest wykorzystywana w charakterystycznych miejscach, co pozwala na podkreślenie lokalizacji firmy.

Kasetony reklamowe: pleksi, winyl

Kasetony reklamowe to jedna z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Są to geometryczne formy, we wnętrzu których znajduje się źródło światła – diody LED. Kasetony świetlne zbudowane są z tworzyw sztucznych umożliwiających przepuszczanie światła oraz podświetlenie treści reklamowych, znajdujących się na kasetonie. Takie rozwiązanie to gwarancja bardzo dobrej widoczności loga i innych znaków graficznych oraz pełnych i żywych kolorów. Wykorzystanie technologii LED oraz podświetlanie elementów kasetonu z różnorodną intensywnością natężenia światła daje możliwość jego precyzyjnego oświetlania. Kasetony podświetlane jednostronnie to klasyczne rozwiązanie, jednak na rynku dostępne są także kasetony świetlne dwustronne, które wykonane są z elastycznego materiału, bardziej odpornego na działanie wiatru. Kasetony reklamowe znakomicie sprawdzają się jako reklama zewnętrzna, jak i reklama wewnętrzna. Dodatkową możliwością zwiększającą ich atrakcyjność jest zastosowanie systemu sterującego światłem. Kasetony podświetlane, w przeciwieństwie do reklam wielkoformatowych są odporne na warunki atmosferyczne, dzięki czemu nie blakną i zawsze można się cieszyć ich wyrazistymi kolorami.

Roll Upy – stojaki reklamowe

Roll Up to jeden z popularniejszych akcesoriów reklamowych, który doskonale sprawdza się jako narzędzie wspomagające działania marketingowe na targach reklamowych, szkoleniach, wystawach oraz jako tło reklamowe w siedzibie firmy.

Stojak reklamowy składa się ze stabilnego, aluminiowego stelaża, rolety z wydrukowaną na odpowiednim materiale grafiką oraz teleskopowej listwy napinającej. Roll up charakteryzuje się prostą w montażu konstrukcją, lekkością oraz łatwością przechowywania i przewożenia.  Takie rozwiązanie nie tylko przyciąga uwagę potencjalnych klientów, ale także jest uniwersalne w zastosowaniu.

Szyldy i tablice reklamowe

Szyld i tablica reklamowa to jedna z najstarszych form reklamy tradycyjnej, która po dziś dzień nie straciła na wartości. Jest to źródło informacji o firmie oraz jej usługach. Szyld reklamowy, w zależności od preferencji klienta może być wykorzystany w różny sposób. Istnieje także wiele metod jego wykonania, między innymi z zastosowaniem płyt PSV, aluminiowej blachy, pleksi czy płyt kompozytowych. Ważnym elementem wpływającym na zainteresowanie szyldem czy tablicą reklamową jest lokalizacja oraz precyzyjny montaż.

Druk wielkoformatowy, druk cyfrowy

Druk wielkoformatowy, który wykorzystywany jest do tworzenia treści, która zostanie umieszczona na billboardach, banerach oraz szyldach pozwala na szybkie przekazanie informacji odbiorcy. Do jego przygotowania stosuje się różne typy materiału, dostosowywane do potrzeb klienta. W przypadku wydruku banerów ważną kwestią są czynniki takie jego docelowa wielkość, miejsce montażu a także przewidywany czas jego żywotności. Banery mogą być drukowane na papierze o różnej grubości, materiałach tekstylnych, siatce, płótnie, folii oraz materiałach metalowych. Najważniejsza jest odporność na czynniki zewnętrzne. Na rynku dostępne są różne technologie wydruku: offsetowa, która wykorzystywana jest przeważnie do reklam o dużych nakładach, sitodruk – stosowany przy reklamach średniej wielkości nakładu a także druk cyfrowy – przy małym nakładzie. W celu poprawienia widoczności reklamy można dodatkowo zastosować podświetlenie. Pozwala to na jej lepszą dostrzegalność, a co najważniejsze – są widoczne zarówno w dzień, jak i w nocy.