Social Media

Media społecznościowe to nieodłączny element komunikacji pomiędzy klientami a Twoją marką. Działania w zakresie Social Media polegają na generowaniu ruchu internetowego i promocji marki w sieci.

Ze względu na łatwą dostępność, rola mediów społecznościowych stale rośnie – nie tylko wśród zwykłych użytkowników, ale także wśród firm, którym zależy na skutecznej reklamie online.

Zdjęcie przedstawiające pracę nad marką

Budowanie wizerunku marki

Dobrze zaprojektowany wizerunek Twojej firmy w Internecie zapewni Ci przewagę w postaci szybszego budowania zaufania dla marki i oferowanych usług.

CLICK
Zdjęcie przedstawiające wykres

Niskie koszty prowadzenia kampanii

Kampanie marketingowe w social media cechują się stosunkowo niskimi kosztami w stosunku do osiągniętych rezultatów.

CLICK
Zdjęcie radosnych ludzi

Łatwy kontakt z grupą docelową

Media społecznościowe to idealne narzędzia, które pozwolą Ci szybko dotrzeć do grupy docelowej ze swoją ofertą.

CLICK
Zdjęcie człowieka rozmawiającego przez słuchawkę

Obsługa Klienta

Media społecznościowe często wykorzystywane są przez Klientów do kontaktu z firmą i wysyłania zapytań ofertowych.

CLICK

Bądź tam, gdzie twoi klienci

Zmienisz coś u siebie aby nie wypaść z gry?

Co ma dawać nam reklama biznesu? Chodzi o zwiększenie sprzedaży. Przez pokazanie klientowi naszej oferty, porównanie jej do innych, czy ciekawej akcji promocyjnej, dzięki której wzbudzimy u klienta dobre emocje związane z naszą marką. Zauważyliśmy, że przedsiębiorcy często mogliby mieć o wiele lepszy zwrot z reklam, gdyby zwrócili uwagę na to do kogo dana reklama trafia. Obecność w prasie codziennej, radio czy telewizji kiedyś była trendem i uważana była za wyjątkowo korzystną.

Otwieranie kolejnych firm w ciągu ostatnich lat spowodowało wysoką konkurencję, przez co koszty reklam w tradycyjnych mediach stały się zbyt wysokie by się opłacać. Każdy klient ma obecnie do wyboru dziesiątki firm z danej branży w pobliżu swojego miejsca zamieszkania. Jeśli połączyć to ze zjawiskiem tzw.: ślepoty reklamowej, konieczne jest działanie zgodne z trendami, by wyróżnić się z pozostałych firm. Obecnie w największym stopniu dla nowej osoby liczy się prezencja firmy i jej obecność w mediach społecznościowych.

Każdego miesiąca w milionach liczy się nowych użytkowników portali typu Facebook czy Instagram, a czas spędzany na korzystaniu ze smartfonów w celu surfowania po stronach internetowych wydłuża się o kilkanaście minut na osobę co miesiąc.

Ile razy pokazywano Ci reklamę, która Cię nie interesuje? Zaletą obecności w mediach społecznościowych jest możliwość dotarcia do klientów zainteresowanych Twoją ofertą. Możesz sam określić płeć, wiek, miejsce zamieszkania a nawet zainteresowania klientów i każdego dnia widzisz do kogo trafiasz i jaką masz skuteczność. To coś czego brakowało reklamie do tej pory. Teraz te możliwości należy wykorzystać.

Pytasz o koszty? Sam wybierz, ale pamiętaj, że w social media liczy się dużo bardziej regularność i wysoka jakość niż jednorazowe wyskoki. Dlatego czym szybciej zaczniesz działać w tym kierunku, tym szybciej zobaczysz efekty.

Wiodące marki w każdej branży traktują ten temat serio i dzięki temu osiągają odpowiednie do tego efekty. Ikea, Allegro, Adidas, Snickers czy Żywiec nie tylko wiedzą, że warto potraktować Social Media serio, ale dają przykład całym branżom, jak może wyglądać nowoczesna reklama.

Fotoklika logo
17 555 50 50
info@fotoklika.pl
Co przygotujemy
Kompletną obsługę:

Loga, grafiki, profesjonalnie przygotowane zdjęcia, konkursy, filmy. Bieżącą obsługę komentarzy, czatu oraz kontrolę marki w sieci. Know-How zbudowane setkami godzin spędzonych na szkoleniach i doświadczeniu z różnorodnego rynku

Zaplecze:

zawodowi graficy, fotografowie, filmowcy, copywriterzy i koordynatorzy Social Media. Ludzie, którzy 160 godzin tygodniowo spędzają na rozwijaniu się w swojej profesji.

CO POTRZEBUJESZ
Facebook

Skoro klient spędza tam ponad godzinę czasu każdego dnia, to często zamiast wyszukiwarki Google, używa tej na stronie portalu. Brak tam Twojego profilu? Możliwe, że tracisz klientów. 15.5 miliona Polaków używało tego portalu w 2017.r

Instagram

Zwłaszcza jeśli Twoją grupą docelową docelową są osoby poniżej 30- tki. Dominują tam zdjęcia i krótkie, maksymalnie jednominutowe wideo. To dobry pomysł zwłaszcza, że jest to najszybciej rozwijający się portal na świecie.

Youtube

Do rozważenia. Wysokiej jakości produkcje dla widzów w każdym wieku. Raz wstawiony film stanowi świetną wizytówkę dla biznesu. W 2017 roku liczba użytkowników wynosiła ponad 1.5 miliarda.

ZNAJOMOŚĆ TRENDÓW

Co 3 miesiące w tematyce Social Media mamy dwa razy tyle wiedzy do przyswojenia, jest to jedna z najszybciej rozwijających się branż. Prowadząc własny biznes trudno nadążyć za tempem wzrostu tej branży bez konsultacji.

Social Media warto potraktować poważnie, zapraszamy, pomożemy.
Regularne publikowanie aktualności na stronę firmową pomaga podnieść pozycję w Google, a przy okazji pokazuje firmę jako profesjonalistów w swoim fachu i buduje wiarygodność.